JonoubNews - اخبار جنوب ایران

ساخت وبلاگ

نظر بازدید کنندگان :

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 20:07

براساس مصوبه نمایندگان مجلس در قالب لایحه بودجه 95، هر نخ سیگار تولید داخل 100 ریال و هر نخ سیگار وارداتی مبلغ 500 ریال گران شد.

به گزارش اقتصادنیوز، نمایندگان مجلس در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 95 با بند الحاقی تبصره 7 لایحه بودجه سال 95 موافقت کردند.

براساس بند الحاقی تبصره 7 لایحه بودجه سال، از ابتدای سال 1395 به قیمت خرده‌فروشی هر نخ سیگار وارداتی مبلغ 500 ریال و تولید مشترک 350 ریال و تولید داخلی 100 ریال به عنوان عوارض اضافه می‌شود.

بدین ترتیب، قیمت هر پاکت سیگار (با 20 نخ) در مورد سیگارهای داخلی 200 تومان و در مورد سیگارهای خارجی 1000 تومان افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد.

وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است مبالغ مزبور را از واردکنندگان و تولیدکنندگان حسب مورد اخذ و به حساب درآمد عمومی موضوع ردیف 160155 جدول شماره 5 این قانون واریز کند.

همچنین در اجرای قانون سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و با عنایت به لغو قانون انحصار دولتی دخانیات مصوب 29/ 12/ 1307 و اصلاحات بعدی آن وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است نسبت به وصول خالص هر گونه وجوه دریافتی شرکت دخانیات ایران بابت تمام نگاشت (هولوگرام) و سایر حقوق انحصار محصولات دخانی پس از تاریخ لازم‌الاجرا شدن مصوبه‌ واگذاری سهام شرکت مزبور بابت رد دیون صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت فولاد بر اساس گزارش حسابرس اقدام و وجوه مزبور را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز کند.

همچنین وزارت صنعت موظف است درآمدهای حاصل از صدور مجوزها و هرگونه حقوق دولتی دریافتی بابت واردات و تولید محصولات دخانی را طی سال 95 به ردیف درآمدی مذکور واریز کند.


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 20:07

خبر مهاجرت بنیامین بهادری به هند اولین بار توسط مصاحبه ای که یک سایت با بنیامین بهادری در هند منتشر شد و بنیامین بهادری در فایل صوتی منتشر شده از احتمال مهاجرت خودش به هند و سکونت در بمبئی خبر داد.

به گزارش روز نو، بنیامین بهادری در جواب خبرنگار به این سوال که ممکن است به هند سفر کند با جوابی خبرنگار را غافلگیر می کند.

بنیامین بهادری در جواب خبرنگار می گوید که احتمال دارد به هند برویم و در بمبئی سکونت کنیم و در همان جا به فعالیت خودم ادامه دهم و از طریق واتساپ و تلگرام با طرفدارانم در ایران ارتباط داشته باشم.


واکنش مدیر برنامه های بنیامین بهادری
 

سلیم احمدی مدیر برنامه ها و دوست نزدیک بنیامین بهادری در مورد مهاجرت بنیامین بهادری به هند گفت :احتمال این اتفاق وجود دارد.

سلیم احمدی ادامه داد:احتمال اینکه بنیامین بهادری به هند مهجرت کند وجود دارد اما این اتفاق دائمی نیست و احتمالا بنیامین بهادری برای اوقات خلوت خود مکانی را در هند برای خود فراهم کند.
 
سلیم احمدی در مورد احتمال اینکه این تصمصم با دخالت شایلی همسر دوم بنیامین بهادری گرفته شده باشد گفت که از این موضوع اطلاع ندارم.
 
سلیم احمدی اعلام کرد اگر مهاجرت بنیامین بهادری به هند اتفاق بیفتد به احتمال زیاد زمان زیادی در آینده طول بکشد چون کنسرت های بنیامین بهادری در ایران تا پایان تایستان ۹۵ برنامه ریزی شده اند.
 
بنیامین بهادری که به تازگی ازدواج دوم خود را رسانه ای کرده است با شایلی ازدواج کرده و گفته می شود که همسر دوم او شایلی به زبان هندی مسلط است و احتمال تاثیر او در این تصمیم دور از ذهن نیست.

گفتنی است که بنیامین بهادری هم اکنون در فیلم سلام بمبئی که یک پروژه ایرانی هندی است در حال همکاری دارد.
 
سلیم احمدی مدیر برنامه های بنیامین بهادری از اجرای قطعه آهنگ سلام بمبئی در کنسرت ۲۳ اردیبهشت بنیامین بهادری خبر داد.


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 20:07

به گزارش جنوب نیوز به نقل از «آزادگان»، مقامات انتظامی روسیه روز گذشته در یک عملیات ویژه تحت عنوان «تاکسی» تعدادی از شهروندان آسیای مرکزی و یک شهروند تاجیک را که به جذب مهاجران کاری برای پیوستن به گروه تروریستی داعش مشغول بودند را بازداشت کرد.

«آناتولی یکنین» رئیس پلیس شهر مسکو در این زمینه گفت: روز گذشته در عملیات «تاکسی» 20 راننده‌ای که تحت پیگرد قانونی قرار داشتند، مورد بازداشت مقامات انتظامی قرار گرفتند.

به گفته وی، یکی از این بازداشت شده‌ها تبعه تاجیکستان بوده است که به جذب افراد به گروه تروریستی داعش مشغول بوده است.

تاکنون نام این افراد بازداشت شده منتشر نشد است.

بازداشت شهروندان آسیای مرکزی در حالی است که هفته گذشته مقامات انتظامی تاجیکستان «انوشیروان عظیم اف» ملقب به «عنس» شهروند 26 این کشور را در اعزام بیش از 100 شهروند تاجیک به جنگ‌های سوریه و عراق متهم می‌دانند.

منابع خبری عنس را از خطرناک ترین مبلغین داعش می دانند. وی در روسیه به شغل تاکسی رانی مشغول بود و همزمان برای داعش از بین مهاجران کاری تاجیک «نیرو» جذب می‌کرده است.

طبق اطلاع رسمی، در حال حاضر بیش از 1000 شهروند تاجیک در درگیری های سوریه و عراق شرکت دارند. بیشتر این شهروندان از طریق روسیه با جلب و سرمایه گذاری اعضای داعش مانند «عنس» به قلمرو سوریه و عراق اعزام می‌شوند.

مقامات انتظامی تاجیکستان «عنس» و یا «انوشیروان عظیم اف» را از خطرناک ترین اعضای تاجیک داعش عنوان می‌کند.

منبع/فارس


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:53

جنوب نیوز: وزارت بهداشت افغانستان تایید کرده که ۲۰۸ نفر در انفجار امروز در محله پل محمود خان واقع در مرکز شهر کابل زخمی شده‌اند و شمار آن‌ها در حال افزایش است.

«اسماعیل کاووسی» سخنگوی این وزارت گفت که در مورد تعداد افرادی که در این رویداد کشته شده‌اند، اطلاعی در دست ندارد، چرا که آن‌ها را نیروهای مسلح به بیمارستان‌های نظامی انتقال می‌دهند. این نیرو‌ها هنوز آماری در این مورد منتشر نکرده‌اند.

«صدیق صدیقی» سخنگوی وزارت کشور افغانستان نیز گفت که در این رویداد یک خودرو مملو از مواد منفجره در نزدیک یک شعبه اداره امنیت ملی منفجر شده است.

وی افزود که احتمال آن وجود دارد که دو یا سه مهاجم انتحاری دیگر هم در محل انفجار وجود داشته باشند که برای پاسخگویی به تهدیدهای احتمالی به تعداد کافی از نیروهای امنیتی در آنجا مستقر شده‌اند.

صدیقی گفت که محل انفجار محله‎ای غیرنظامی است و زخمیان این رویداد غیرنظامی هستند.

براساس اعلامیه‌ای که روی وبسایت دفتر ریاست جمهوری منتشر شده، محمد اشرف غنی رئیس جمهوری این حمله را محکوم کرده و گفته که در آن شماری از هموطنان ما شهید و زخمی گردیدند.

گروه طالبان مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.

شدت این انفجار به حدی بود که صدای آن در مرکز شهر کابل و بخش‌هایی از شرق و شمال پایتخت شنیده شده است.

محل انفجار با کاخ ریاست جمهوری و وزارت دفاع و چند مرکز مهم دولتی فاصله چندانی ندارد.


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 17:53

در بازار امروز - سه‌شنبه - هر گرم طلای 18 عیار نزدیک به 105 هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین نیم و ربع سکه با 2000 تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ترتیب 543 و 288 هزار تومان عرضه می‌شوند.

اونس طلا نیز برای معاملات در بازار نیویورک بیش از 1244 دلار داد و ستد می‌شود.

در بین سایر ارزها یورو 3943 تومان، پوند انگلستان 4960 تومان، یوان چین 550 تومان قیمت دارد.

نوع طلاقیمتتفاوت قیمت نسبت به روز گذشته
هر گرم طلای 18 عیار104 هزار و 800 تومان20 تومان کاهش
هر مثقال طلا454 هزار تومان400 تومان کاهش
هر اونس جهانی1244 دلار و 20 سنت9 دلار و 20 سنت افزایش
نوع سکه

سکه تمام طرح جدیدیک میلیون و 28 هزار تومان1000 تومان کاهش
سکه تمام طرح قدیمیک میلیون و 27 هزار تومان1000تومان کاهش
نیم سکه543 هزار تومان2000 تومان کاهش
ربع سکه288 هزار تومان2000 تومان کاهش
یک گرمی193 هزار تومانبدون تغییر
نوع ارز

دلار آمریکا3459 تومان4 تومان کاهش
یورو3943 تومان10 تومان افزایش
پوند انگلستان4960 تومان30 تومان افزایش
یوان چین550 تومانبدون تغییر
لیر ترکیه1243 تومان5 تومان افزایش
درهم امارات949 تومان1 تومان کاهش

اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:47

جنوب نیوز: بر اساس مصوبه نمایندگان، کلیه افراد 65 سال و بالاتر عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر که حداقل 10 سال سهم بیمه اجتماعی خود را پرداخت نموده‌اند، می‌توانند باقیمانده آن تا سقف 15 سال را به نرخ روز و یکجا پرداخت نموده و مشمول بازنشستگی شوند.

همچنین درمصوبه دیگری مجلس جدول اصلاحیه تعرفه‌های قوه قضاییه در سقف 5 هزار میلیارد ریال را تصویب کرد.

در تبصره الحاقی دیگری نیز با موافقت نمایندگان اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 31/ 4/ 94 و همچنین احکام مالیاتی قوانین رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور مصوب 1/ 2/ 94 و الحاق برخی مواد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در سال 1395 مجری ( قابل اجرا) می‌باشد.
منبع/ایسنا


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:47

جنوب نیوز: توکل شاکرمی اظهار کرد: طی روزهای گذشته یک زوج جوان با مراجعه به ستاد دیه استان از صدور حکم جلب و مراجعه مامور برای زندانی کردن پسر 5 ساله‌شان خبر دادند.

وی افزود: کودک این خانواده در حین بازی ناخواسته موجب آسیب چشم همبازی‌اش می‌شود که در ادامه والدین این کودک با ایراد قسامه مدعی می‌شوند که چشم فرزندشان آسیب جدی دیده است؛ البته والدین کودک مورد شکایت هم اعلام می‌کنند فرزند آن‌ها بدون سوء نیت و در حین بازی کودکانه مسبب این حادثه شده که قاضی پرونده هم بعد از استماع این دفاعیات به محکومیت این کودک به صورت غیرعمد و پرداخت دیه رای می‌دهد.

شاکرمی تصریح کرد: در گذشته بارها شاهد بروز حوادث غیرعمد کودکان و نوجوانان در حین بازی به صورت اتفاقی بوده‌ایم، اما همواره رای بر پرداخت دیه توسط عاقله صادر و از زندانی کردن طفل تا رسیدن به سن قانونی خودداری می‌شد.

وی ادامه داد: در قانون جدید مجازات اسلامی هم، پرداخت دیه بر عهده شخص گذاشته شده و در صورت عدم توانایی پرداخت دین، شخص که ممکن است طفل هم باشد روانه زندان خواهد شد و به همین دلیل حکم جلب کودک مورد شکایت در این ماجرا صادر شد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان لرستان ادامه داد: با طرح موضوع در جلسه هیات مدیره استان و مطالعه پرونده توسط رییس کل دادگستری با همکاری خوب عالی‌ترین مقام قضایی استان از ورود این کودک به کانون اصلاح‌وتربیت جلوگیری شد.

وی با یادآوری اینکه دو مورد دیگر هم همانند این پرونده که حکم جلب کودک صادر شده بود را در انتهای سال 94 داشتیم، گفت: با توجه به مراجعه دو خانواده‌ دیگر در همین زمینه در طول دو ماه گذشته به این نهاد مردمی، چند ماده از قانون جدید مجازات اسلامی نیاز به اصلاح جدی دارد، البته این احکام نیز اجرایی نشد.

وی مواد قانونی نیازمند اصلاح را مواد 92، 462، 448، 456 و 559 قانون جدید مجازات اسلامی عنوان کرد.

* ماده 92 قانون مجازات اسلامی: در جرائمی که مستلزم پرداخت دیه یا هر ضمان مالی دیگری است؛ دادگاه اطفال و نوجوانان مطابق مقررات مربوط به پرداخت دیه و خسارت حکم می کند.

* ماده 462 قانون مجازات اسلامی: دیه جنایت عمدی و شبه عمدی بر عهده خود مرتکب است.

* ماده 448 قانون مجازات اسلامی: دیه مقدار، مال معینی است که در شرع مقدس به سبب جنایت غیرعمدی بر نفس، عضو یا منفعت، یا جنایت عمدی در مواردی که به هر جهتی قصاص ندارد، مقرر شده است.

* ماده 456 قانون مجازات اسلامی: در جنایت بر اعضاء و منافع اعم از عمدی و غیرعمدی در صورت لوث و فقدان ادله دیگر غیر از جنایت مورد ادعاء را اثبات و دیه آن را مطالبه کند، لکن حق قصاص با آن ثابت نمی‌شود.

الف: شش قسم در جنایتی که دیه آن به مقدار دیه کامل است .

ب: پنج قسم در جنایتی که دیه پنج ششم دیه کامل است .

پ: چهار قسم در جنایتی که دیه آن دو سوم دیه کامل است .

ت: سه قسم در جنایتی که دیه آن یک دوم دیه کامل است .

ث: دو قسم در جنایتی که دیه آن یک سوم دیه کامل است .

ج: یک قسم در جنایتی که دیه آن یک ششم دیه کامل یا کمتر از آن است .

ماده 559 قانون مجازات اسلامی: هر گاه در اثر جنایت صدمه ای بر عضو یا منافع وارد آید چنانچه برای آن جنایت در شرع دیه مقدر یا نسبت معینی از آن به شرح مندرج در این قانون مقرر شده باشد مقدار مقرر و چنانچه شرعا مقدار خاصی برای آن تعیین نشده ارش آن قابل مطالبه است.
منبع/ایسنا


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:47

به گزارش جنوب نیوز به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دود سیاه غلیظی در اطراف سفارت آمریکا در کابل حدود ساعت 9:45 صبح به وقت محلی مشاهده شد.

براساس اظهارات شاهدان انفجار مهیبی منطقه پر رفت و آمد "پلی محمودخان" را لرزاند و چندین تن احتمالا کشته و زخمی شده‌اند.

منابع پلیس افشا کردند که هدف این حمله اداره امنیت ملی که آژانس اطلاعات داخلی و خارجی افغانستان محسوب می‌شود بوده است.

این در حالی است که این انفجار هیچ گونه خسارتی به سفارت آمریکا در کابل وارد نکرد؛ انفجاری که چند روز پس از اعلام آغاز حملات بهاره طالبان رخ داده است.

طالبان هشدار داده در جریان حملات بهاره تحت عنوان "عملیات عمری" حملات گسترده‌ای را علیه مواضع "دشمن" صورت خواهند داد.

دولت کابل امیدوار است طالبان را برای پایان دادن به این درگیری‌های طولانی به پای میز مذاکره بازگردانند.

انفجار امروز در منطقه پررفت و آمد در کابل در نزدیکی اداره امنیت ملی، کاخ ریاست جمهوری، وزارت دفاع و بسیاری از ساختمان‌های مهم دولتی رخ داد. این انفجار پنجره ساختمان‌ها تا شعاع 10 مایلی را لرزاند و بسیار مهیب بود.
منبع/ایسنا


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 215 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:32

جنوب نیوز: ماجرای حادثه شوم اسیدپاشی شب چهارشنبه سوری سال گذشته در بیابان های انتهای توس 65 مشهد هنگامی رخ داد که 2 دوست به نام های «س» و «م» برای رفع کدورت های گذشته قرار گذاشتند تا به بهانه شب چهارشنبه سوری با یکدیگر آشتی کنند.

 در حالی که 2 نوجوان مذکور به زمین های خاکی انتهای توس 65 رسیده بودند تا به اصطلاح مراسم چهارشنبه آخر سال را اجرا کنند، «م» به بهانه ای از «س» فاصله می گیرد. هنوز «م» با نگرانی و به صورت زیرچشمی اطراف را می پایید که ناگهان جوانی از مخفیگاه خود بیرون پرید و ظرف حاوی اسید را به سر و روی «س» پاشید. گزارش خراسان حاکی است: در حالی که قطره ای اسید روی کفش «م» نیز ریخته بود، آن ها از محل گریختند و فریادهای «سوختم  سوختم» «س» به هوا برخاست.

دقایقی بعد با کمک اهالی و رهگذران مصدوم 16 ساله این حادثه دلخراش به مرکز درمانی انتقال یافت و با حضور ماموران کلانتری کاظم آباد در محل وقوع حادثه، تحقیقات در این باره آغاز شد.

مدتی بعد وقتی «س» مراحل مقدماتی درمان خود را طی کرد، از اختلافات قبلی خود با «م» پرده برداشت و از دختری به نام «ب» سخن گفت. همین سرنخ کافی بود تا ماموران انتظامی «م» را به عنوان یکی از مظنونان این پرونده دستگیر کنند. با اعترافات «م» پای نامزد خواهرش نیز در ماجرای اسیدپاشی به میان آمد و جوان 23 ساله ای به نام «الف» نیز با صدور دستور قضایی بازداشت شد.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، این پرونده به پلیس آگاهی خراسان رضوی ارسال شد و به دستور سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) در دایره جرایم مهمه مورد رسیدگی پلیس قرار گرفت. 2 متهم این پرونده که سعی می کردند با داستان سرایی های مختلف، خود را بی گناه جلوه دهند، وقتی در برابر سوالات فنی و تخصصی کارآگاهان ورزیده اداره جنایی قرار گرفتند، دیگر نتوانستند حقیقت ماجرا را پنهان کنند.

«م» که دیگر همه راه های گریز از واقعیت را بسته می دید، لب به اعتراف گشود و گفت: از حدود 2 سال قبل با «س» دوست شده بودم اما اواخر سال گذشته فهمیدم که اوبه بهانه رفاقت با من برای خواهر 17 ساله ام ایجاد مزاحمت می کند و حتی پیامک هایی نیز برای خواهرم ارسال کرده است. او گاهی نیز به مدرسه محل تحصیل خواهرم می رفت و در کنار خیابان از او درباره من سوال می کرد که «م» کجاست؟!

وقتی متوجه شدم که «س» قصد دارد با خواهرم ارتباط برقرار کند، رابطه ام را با او قطع کردم تا این بهانه از دست «س» گرفته شود چرا که خواهرم به عقد «الف» درآمده بود و آنها با یکدیگر نامزد بودند. اگرچه من این ماجرا را پنهان کرده بودم و به کسی در این باره چیزی نمی گفتم، ولی «س» همچنان به مزاحمت های خود برای خواهرم ادامه می داد تا این که شب یلدا، نامزد خواهرم متوجه پیامک ها و تماس های مزاحمتی «س» شد. او با شماره تلفن «س» که روی گوشی خواهرم ثبت شده بود، تماس گرفت اما «س» که متوجه ماجرا شده بود پاسخ تلفن او را نداد و یک بار نیز عنوان کردکه اشتباه گرفته ای!

متهم این پرونده ادامه داد: در همین حال «الف» با ورود به شبکه های اجتماعی عکس «س» را پیدا کرده بود که آن را به من نشان داد و من گفتم این تصویر «س» یکی از دوستانم است که هم اکنون با او ارتباطی ندارم!

پس از این موضوع بود که نقشه کشیدم دوباره با «س» دوست شوم تا بتوانم از او انتقام سختی بگیرم! با این تصور بود که بیست و دوم اسفند به او زنگ زدم تا به بهانه آشتی کنان، او را به نقطه ای خلوت بکشانم و نقشه اسیدپاشی را اجرا کنیم ولی «س» که شاید به نوعی احساس خطر می کرد به بهانه های مختلفی ما را سر کار گذاشت و به محل قرار نیامد تا این که شب چهارشنبه سوری را بهترین فرصت یافتم و با او برای رفع کدورت ها در انتهای توس 65 قرار گذاشتم. نقشه خودم را با «الف» بررسی کردم و او پس از خرید مقداری اسید از یک لوله فروشی زودتر از ما به محل قرار رفت و در آن جا پنهان شد. من هم «س» را به فضای باز خاکی کشاندم که ناگهان «الف» از مخفیگاه بیرون آمد و ظرف حاوی اسید را روی دوستم پاشید.

بنابراین گزارش، با اعترافات صریح «م» ، «الف» نیز حقیقت موضوع را فاش کرد و اسیدپاشی را به گردن گرفت. بررسی های کارآگاهان جرایم مهمه پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره زوایای پنهان این پرونده و ادعاهای متهمان همچنان ادامه دارد.

منبع/ خراسان


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:32


دارنده دو مدال طلای جهان با بیان اینکه با انگیزه بسیار زیادی تمرینات خود را از سه‌شنبه در خانه کشتی از سر خواهد گرفت، گفت: ان‌شاءالله به المپیک می‌رسم و هدفی هم جز کسب مدال طلا ندارم.

جنوب نیوز: رضا یزدانی درباره آخرین وضعیت خود پس از مصدومیتی که 10 روز پیش از ناحیه آشیل پای راست برایش به وجود آمد، اظها‌ر کرد: به گفته پزشکان شش هفته‌ باید از تمرینات کشتی دور باشم. خو‌شبختا‌نه انگیزه بسیار زیادی دارم تا بتوانم با پیگیری مراحل درمانی بار دیگر پرقدرت‌تر از همیشه به کشتی بازگردم و باعث خوشحالی مردم در المپیک شوم.

آزادکار المپیکی ایران افزود: از سه‌شنبه در خانه کشتی حاضر می‌شوم و تمرینات خود را البته خارج از تشک آغاز خواهم کرد. فعلا باید تمرینات بالاتنه و وزنه‌زدن را انجام دهم؛ هر چند با بهبودی کمی که در این مدت داشتم می‌توانم تمریناتم را از ناحیه پا نیز انجام دهم.

دارنده دو مدال طلای جهان تصریح کرد: بسیار خوشحالم که مراحل درمانم به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم بتوانم با کمک پزشکان و کادر فنی تیم ‌ملی هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر بهبودی کامل خود را به دست بیاورم و ان‌شا‌ء‌الله تا 40 روز دیگر به همراه سایر کشتی‌گیر‌ان تمریناتم را برای حضور در المپیک از سر بگیرم.

وی همچنین درباره برخی شنیده‌ها مبنی بر اینکه ممکن است او به علت آسیب‌دیدگی حتی به رقابت‌های المپیک نرسد، گفت: قطعا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنم تا خودم را به المپیک برسانم و ان‌شاءالله به المپیک هم خواهم رسید.

یزدانی درباره حضور در ر‌قا‌بت‌های انتخابی تیم ‌ملی در وزن 97 کیلوگرم نیز اظهار کرد: قطعا کادر فنی تیم ‌ملی و رسول خادم با توجه به شرایطی که من دارم تدبیر لازم و بهترین راهکار را خواهند اندیشید. من به هر تصمیمی که کادر فنی تیم ‌ملی اتخاذ کند احترام می‌گذارم. امیدوارم هر تصمیمی که به نفع کشتی ایران باشد گرفته شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هدفش کسب مدال طلای المپیک است، خاطرنشان کرد: مدال المپیک را در ویترین افتخاراتم کم دارم. در المپیک لندن با بدشانسی و مصدومیتی که گریبانگیرم شد نتوانستم به مدال طلا برسم اما امیدوارم در ریو بتوانم همه این بدشانسی‌ها را جبران کنم و با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال باعث خوشحالی مردم شوم.

منبع/ایسنا


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:32

جنوب نیوز: قیمت جهانی نفت در ساعات اولیه بازار معاملات آتی روز سه شنبه به دلیل اعتصاب کارگران نفتی کویت و کاهش تولید قابل توجه نفت این کشور با افزایش روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری رویترز، در همین حال، قیمت نفت دریای برنت با ۴ سنت افزایش به رقم ۴۲ دلار و ۹۵ سنت در هر بشکه رسید، ضمن اینکه قیمت نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا هم با ۱۵ سنت افزایش در برابر ۳۹ دلار و ۹۳ سنت به ازای هر بشکه معامله شد.


تحلیگران اقتصادی بر این باور هستند که روند فعلی کاهش تولید نفت زمان کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و به زودی صادرکنندگان باید بر روی فزونی عرضه جهانی نفت که بین یک تا ۲ میلیون بشکه در روز است، دوباره تمرکز کنند.

بر همین اساس، تولید نفت کویت به دلیل اعتصاب کارگران این کشور از ۲.۸ میلیون بشکه در روز به ۱.۱ میلیون بشکه کاهش پیدا کرده است.
منبع/مهر


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 211 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 13:31

جنوب نیوز: در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی احمد توکلی نماینده تهران با اخطار قانون اساسی گفت: امروز پیامکی برای من به عنوان عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم آمد که از روز چهارشنبه تا پایان هفته آینده کمیسیون تلفیق برنامه جلسه خواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طبق قانون اساسی، تدوین لایحه برنامه وظیفه دولت است و دولت امسال لایحه احکام برنامه ششم را تدوین کرد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام کمیسیون تلفیق مبنی بر تدوین برنامه قانونی نیست، گفت: شما نمی‌توانید به عنوان مجلس احکام مورد نیاز برای برنامه ششم را تبدیل به برنامه ششم کنید. این کار وظیفه مجلس نیست و مناسبات قوا را خراب می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه دولت نباید لایحه برنامه را به مجلس ارائه کند، گفت: مجلس نباید برای دولت برنامه بنویسد. این کار سروته کردن مخروط قدرت است.

توکلی ادامه داد: من با رئیس مجلس هم صحبت کردم، ایشان هم قبول دارند این لایحه، لایحه برنامه نیست.

وی اظهار داشت: زمانی که لایحه‌ای برنامه نباشد و شما آن را تصویب کنید یا برای این کار کمیسیون تلفیق تشکیل دهید، خلاف آیین‌نامه عمل کرده‌اید. این لایحه باید به دولت برگردانده شود.

توکلی تصریح کرد: لایحه برنامه ششم به مجلس تقدیم نشده که مورد رسیدگی قرار گیرد.

در ادامه محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را برعهده داشت، گفت این اخطار را وارد نمی‌دانم، چون در جلساتی که برای بررسی برنامه ششم برگزار شد، نمایندگان دولت هم حضور داشتند و با اصلاح لایحه برنامه مخالفتی نداشتند.

وی ادامه داد: نمایندگان دولت معتقد بودند که ما نظرمان را در قالب لایحه احکام برنامه ارائه داده‌ایم، اما اگر مجلس قصد دارد عنوان لایحه را تغییر داده و برخی مواد پشتیبان لایحه را در برنامه بیاورد، ما همکاری می‌کنیم.

منبع/مهر


اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

نظر شما :

JonoubNews - اخبار جنوب ایران...
ما را در سایت JonoubNews - اخبار جنوب ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jonoob بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 13:31

قیمت انواع خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است:

جدول/ قیمت روز انواع خودروهای داخلی

اخبار مرتبط :


نظر بازدید کنندگان :

شما هم نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید :

نظر شما :

نام:

ایمیل:

متن کامل نظر: